Hold balancen under Coronakrisen

Hvordan holder du balancen under Corona krisen?

  1. Etabler rutiner i hverdagen. Lav et skema over dagens aktiviteter. 
  2. Sørg for at tage vare på din krop. Gå i bad, spis sundt, få motion.
  3. Kom udenfor mindst 30 min. Om dagen, gerne i naturen. 
  4. Bevæg kroppen hjemme. Lav yoga, dans, stræk ud.
  5. Hold kontakt til dine venner og familie. Prøv facetime i stedet for email eller telefon. Søg hjælp, find nye netværk.
  6. Find nye aktiviteter og hobbies. Lyt til musik, brug en malebog, læs en bog, tag et bad, lav mad, bag brød, ryd op, puslespil, yoga, gymnastik, syng, se sjove film
  7. Sæt dine forventninger til dig selv og andre ned. Vi mere omsorg og hav tålmodighed.
  8. Begræns forbruget af nyder om Corona.
  9. Hjælp hvor du kan. En nabo, en virksomhed, miljøet.
  10. Fokuser på nuet og dagen idag. Gør det du kan her og nu. Meget er usikkert og ikke muligt i øjeblikket, så hav fokus på det, der er muligt istedet for at være irriteret over det, der ikke kan lade sig gøre.  
  11. Find ud af hvad du kan lære at denne situation. 
0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *